Blogi

Kolme syytä hyödyntää palvelumuotoilua viestinnässä
					
			Jouni Törrönen		
				
			01.02.2022		
				
				Elämme epävakaassa, epävarmassa, kompleksisessa ja monitulkintaisessa VUCA-maailmassa, jossa tietoa, kanavia, kohderyhmiä ja viestinnän muotoja on enemmän kuin koskaan. Odotukset vuorovaikutteiselle, vastuulliselle ja läpinäkyvälle viestinnälle ovat

Hakukoneoptimointi on verkkotekstin optimointia lukijalle
					
			Markku Selander		
				
			03.06.2021		
				
				Kun kirjoitetaan monikanavaisia sisältöjä on tärkeää muistaa, että lukijana on ihka oikea ihminen. Se ihminen hakee jutusta etsimäänsä tietoa tai viihdyttävää tarinaa. Lukija haluaa, että

Matkalla uuteen
					
			Jouni Törrönen		
				
			02.06.2021		
				
				Elämme keskellä muutosta – ja samalla muutoksesta. Maailma ympärillämme muuttuu, liiketoimintaympäristöt muuttuvat, samoin asiakkaiden tarpeet muuttuvat. Muutoksen pyörteissä on myös intohimomme – kohderyhmänsä tavoittava, vaikuttava
