Blogi
Kolme syytä hyödyntää palvelumuotoilua viestinnässä
Jouni Törrönen
01.02.2022
Elämme epävakaassa, epävarmassa, kompleksisessa ja monitulkintaisessa VUCA-maailmassa, jossa tietoa, kanavia, kohderyhmiä ja viestinnän muotoja on enemmän kuin koskaan. Odotukset vuorovaikutteiselle, vastuulliselle ja läpinäkyvälle viestinnälle ovat
Hakukoneoptimointi on verkkotekstin optimointia lukijalle
Markku Selander
03.06.2021
Kun kirjoitetaan monikanavaisia sisältöjä on tärkeää muistaa, että lukijana on ihka oikea ihminen. Se ihminen hakee jutusta etsimäänsä tietoa tai viihdyttävää tarinaa. Lukija haluaa, että
Matkalla uuteen
Jouni Törrönen
02.06.2021
Elämme keskellä muutosta – ja samalla muutoksesta. Maailma ympärillämme muuttuu, liiketoimintaympäristöt muuttuvat, samoin asiakkaiden tarpeet muuttuvat. Muutoksen pyörteissä on myös intohimomme – kohderyhmänsä tavoittava, vaikuttava