Visio-lehti
siirtyi digiaikaan

Verkkojulkaisu

Verkkolehdellä tavoitetaan aiempaa suurempi lukijakunta.

menestys-video

Videot

Parhaat videot leviävät vauhdilla sosiaalisessa mediassa.

Sosiaalinen media

Lehden sisältöä on helppo jakaa sosiaalisen median kautta.

Uutiskirjeet

Uutiskirje on tehokas tapa saada lukijoita lehden pariin.

Teknologiateollisuuden Visio-lehti muuntautui
verkkolehdeksi. Mukaan tulivat videosisällöt,
some-viestintä ja uutiskirjeet.

Verkkojulkaisu

Visio-lehti on tärkeä työkalu, kun Teknologiateollisuus hakee näkemyksilleen hyväksyntää entistä voimakkaammin laajalta yleisöltä. Verkkolehdellä tavoitetaan aiempaa suurempi lukijakunta. Viestejä suunnataan niin päätöksentekijöille kuin yksittäisille kansalaisille.
Verkkoon siirtyminen on tuonut viestintään nopeutta, jolloin ajankohtaiset jutut tavoittavat lukijat nopeammin.

Videot

Visio-verkkolehti haluaa vahvistaa mielikuvaa Teknologiateollisuudesta monipuolisena ja eteenpäin katsovana alana, joka tarjoaa mielenkiintoisia uramahdollisuuksia. Videot sopivat tähän tarkoitukseen erittäin hyvin. Elävä kuva puhuttelee ja viihdyttää.
Parhaat videot leviävät vauhdilla sosiaalisessa mediassa ja keräävät katsojiltaan tuhansia klikkauksia. Videoiden katselu netissä onkin nopeimmin yleistyviä mediatrendejä.

Sosiaalinen media

Lehden sisältöä on helppo jakaa muun muassa sosiaalisen median kautta. Suunnitelmallisuus on tässäkin hyvä pitää mielessä. Sosiaalinen media tarjoaa mahdollisuuksia laajaan ja toisaalta myös hyvin tarkasti kohdennettuun näkyvyyteen. Jatkuvan mittauksen avulla sisältöjä seurataan ja niitä kehitetään vastaamaan entistä paremmin asetettuihin tavoitteisiin.

Uutiskirjeet

Visio-uutiskirje tukee verkkolehden konseptia ja ohjaa lukijoita Vision artikkeleihin. Myös uutiskirjeissä sisältö ratkaisee. Sisällön on oltava
ajankohtaista, ihmisiä koskettavia ja niistä on kerrottava mielenkiintoisella tavalla.
Uutiskirje on tehokas tapa saada lukijoita lehden pariin.

menestystarina_statement

”Teknologia-alalla on huikeita menestystarinoita niin yrityksistä kuin ihmisistäkin. Visio haluaa kertoa niistä entistä laajemmalle lukijakunnalle”, sanoo Teknologiateollisuuden viestintäjohtaja Nora Elers

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko sisältöpalveluistamme?
Ota yhteyttä niin keskustellaan lisää.